Velkommen til vår 10års-jubileums-visning. Hva som vises er ennå ikke avgjort, men vi kan love at det blir en fest. Vi legger opp til at det skal bli noe riktig ekstra, forhåpentligvis med både notabiliteter, noe gratis og en morsom sosial kveld med analog film!
Visningen finner sted i Laben på Kulturhuset.
Dørene åpner 18
Filmstart litt etter 19
Alle kan komme på våre visninger, men du må være medlem av Norsk FilmKlubbforbund (koster 50,- per år) og løse billett. Prisen er enten 140,- for enkeltbillett, 375,- for halvårskort eller 600,- for årskort.
Alt dette ordnes i døra.
Håper å se deg!
